Dobírka - peníze zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zásilky na výdejním místě nebo řidiči při doručení.
GoPay - po dokončení nákupu proběhne přesměrování na platební bránu, kde můžete objednávku ihned uhradit prostřednictvím platební karty, Google Pay, Apple Pay nebo online bankovním převodem
Bankovním převodem - výzvu k úhradě objednávky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem po dokončení nákupu.
Číslo bankovního účtu (Česká spořitelna): 5800359399/0800
Výdejní místo GLS - Parcel shop: | 49 Kč |
Výdejní místo Packeta (zásilkovna): | 59 Kč |
Doručení na adresu kurýrem GLS: | 85 Kč |
Výdejní místo GLS - Parcel shop: | 59 Kč |
Výdejní místo Packeta (zásilkovna): | 79 Kč |
Doručení na adresu kurýrem GLS: | 110 Kč |
V současné době nejrozšířenější druh přepravy balíků, především díky kvalitním službám. Zboží Vám přiveze řidič přímo až domů (předtím Vás vždy telefonicky zkontaktuje), nebo si můžete zásilku vyzvednout na depu. Novinkou a velkou výhodou je možnost, že příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda dobírku zaplatí hotově nebo platební kartou.
GLS Parcel Shop a Pick-up Packeta tvoří kompletní síť s desítkami tisíc výdejních a sběrných míst. Výdejní místa se nacházejí u partnerů a představují pohodlný způsob, jak odesílat a vyzvedávat balíky.
Zboží máme fyzicky na svém skladě v Ostravě, to znamená, že zboží odesíláme na Vaši adresu v co nejkratším termínu, nejpozději do 24 hodin.
Proto neváhejte a nechte se řídit pravidlem: „Co mohu mít dnes, neodkládám na zítra."
Zboží máme fyzicky na externí prodejně nebo skladě, to znamená, že zboží odesíláme na Vaši adresu s termínem doručení 3-4 pracovní dny. Může se stát, že zákazník v kamenné prodejně zakoupí poslední kus, ale zboží se nestačí aktualizovat v našem e-shopu (tato varianta hrozí hlavně u objednávek před Vánocemi). V tomto případě od nás dostanete informaci o předpokládaném termínu dodání zboží na náš sklad a jejím odesláním. Může se také stát, že již zboží nebude k dispozici v tom případě musíme objednávku stornovat.
Zboží máme fyzicky na externí prodejně nebo skladě, to znamená, že zboží odesíláme na Vaši adresu s termínem doručení 5-6 pracovních dnů. Může se stát, že zákazník v kamenné prodejně zakoupí poslední kus, ale zboží se nestačí aktualizovat v našem e-shopu (tato varianta hrozí hlavně u objednávek před Vánocemi). V tomto případě od nás dostanete informaci o předpokládaném termínu dodání zboží na náš sklad a jejím odesláním. Může se také stát, že již zboží nebude k dispozici v tom případě musíme objednávku stornovat.
Zboží je u zahraničního dodavatele, to znamená, že zboží odesíláme na Vaši adresu s termínem doručení 10-11 pracovních dnů.
Zde hrozí větší riziko vyprodání. Pokud se tak stane musíme objednávku stornovat nebo nabídnout jiné zboží.
Zboží je u zahraničního dodavatele, to znamená, že zboží odesíláme na Vaši adresu s termínem doručení 20-30 pracovních dnů.
Zde hrozí větší riziko vyprodání. Pokud se tak stane musíme objednávku stornovat nebo nabídnout jiné zboží.
Zboží můžete vrátit do 30 dnů od převzetí.
Nepoškozené a nepoužívané zboží pošlete zpět doporučeně na adresu:
FILIP STORE s.r.o.,
Klasná 959/19a,
720 00 Ostrava-Hrabová
Peníze zpět na Váš účet pošleme po doručení vraceného zboží do 30 dnů.
Výměny v prosinci neprovádíme. Je nutno zboží vrátit, vrátíme vám peníze a nezávisle na tom si vytvořte novou objednávku.
Děkujeme za pochopení.
Výměnu zboží za jinou velikost případně za jiné zboží si domluvte:
telefonicky na: +420 608 928 445
nebo emailem: obchod@fan-store.cz
a poté pošlete zboží zpět doporučeně na adresu:
FILIP STORE s.r.o.,
Klasná 959/19a,
720 00 Ostrava-Hrabová