Otázky a odpovědi

Je veškeré zboží v nabídce skladem?

Skladem u nás pouze zboží, kde je uvedeno odesíláme do 24 hodin. Ostatní zboží odesíláme do 84 hodin. Toto zboží je na našich externích prodejnách. Zde hrozí riziko vyprodání. Zboží s dostupností odeslání do 16 dní je u výrobce kde hrozí taky riziko vyprodání.

 

U oblečení mi chybí dostupnost mé požadované velikosti.

Jelikož máme vše ihned k odběru (v nabídce pouze omezené množství v dané velikosti). Proto doporučujeme, pokud máte o zboží opravdový zájem raději nakoupit co nejdříve, další den už může být zboží prodáno.

 

Jak provádět údržbu a praní zakoupeného oblečení?

Řídit se návodem od výrobce se vyplatí. Také na štítku u zboží najdete informace o údržbě. Z vlastní zkušenosti doporučujeme prát zboží naruby a v ruce, nedávat do pračky.

 

Kdy mi bude doručeno zboží?

Záleží na rychlosti přepravní služby. Doručení zboží trvá většinou 1 až 2 dny.

 

Jsou všechny produkty, které nabízíte originální?

Ano, veškeré produkty jsou originál s licencí. Veškeré informace o pravosti je uvedeno na obale, případně na štítku u oblečení.

 

Můžu zboží vyzvednout osobně přímo v eshopu, nebo pobočce?

Je to možné v Ostravě, ale až po telefonické domluvě, kde Vám bude sdělena adresa pro osobní odběr.

 

Jak můžu zaplatit?

Zaplatit můžete předem na náš účet, který Vám dorazí ihned po objednání. Nebo zaplatit online přes platební bránu GoPay. Platbu můžete také provést až při převzetí zboží od přepravní služby.

Platba a doprava

 

Jak nejlépe vybrat velikost?

Můžete zvolit tabulku velikostí z hlavního menu. Tabulka velikosti je i přímo v detailu produktu u každého oblečení. Pokud si nevíte rady, jakou velikost zvolit stačí nám zavolat na číslo Rádi vám poradíme a oblečení ručně změříme.

Tabulka velikosti

 

Doručíte zboží i v sobotu?

Ano, ale musíte nám to oznámit, že chcete zboží doručit v sobotu. Doručíme expres českou poštou. Poštovné je však v tomto případě dražší.

 

Kolik času mám na vrácení zboží?

Zboží můžete vrátit do 30 dnů od převzetí.

 

Co mám dělat, když mi přišlo poškozené zboží?

Zboží zkontrolujte přímo před kurýrem nebo na pobočce kde si vyzvedáte zboží. Vždy tak učiňte, pokud se jedná o zboží křehké nebo pokud je evidentně poničená krabice. Nezapomeňte hned sepsat reklamační protokol. Poté nás kontaktujte na email, případně i telefonicky.

Tento web používá na poskytovaní služeb, personalizaci reklam a analýzu návštevnosti soubor cookie. Návštěvou webu s tím souhlasím. Další informace

V pořádku